Naszym priorytetem w tworzeniu contentu jest świadomość klienta. Dlatego właśnie stworzyliśmy blog
wewnątrz strony internetowej Kreatora Wizerunku. Zamieszczamy tam bezpłatnie artykuły
zawierające merytoryczne treści, umożliwiające zwiększenie świadomości konsumenckiej
odbiorców naszych usług. Głównymi poruszanymi tematami jest marketing internetowy,
branding czy promocja w sieci. Sprawdź już dziś!
Jak stworzyć personę klienta docelowego, która realnie wpłynie na konwersję działań marketingowych?
Wszystkie dziaÅ‚ania promocyjne polegajÄ… na efektywnym i skutecznym dotarciu do klienta, a także zaspokojeniu jego potrzeb. Poszczególne zagadnienia marketingowe dążą w zasadzie dokÅ‚adnie do tego samego efektu koÅ„cowego, zmieniajÄ…c narzÄ™dzia, metodykÄ™ czy Å›rodki. PodstawÄ… sukcesów przedsiÄ™biorstwa jest wnikliwe zrozumienie klientów oraz poznanie ich potrzeb, motywacji czy specyfikacji aktywnoÅ›ci. Pomoże...
Planowanie strategii marketingowej. Czy ma to sens?
JasnÄ… i konkretnÄ… strategiÄ™ marketingowÄ… umiejscowionÄ… w czasie powinna posiadać każda firma, która nastawia siÄ™ na ciÄ…gÅ‚y wzrost oraz dalszy rozwój. Należy w niej podsumować mocne i sÅ‚abe strony przedsiÄ™biorstwa, zdefiniować komunikacjÄ™ z odbiorcÄ…, okreÅ›lić cele dziaÅ‚alnoÅ›ci marketingowo-sprzedażowej, a także scharakteryzować grupÄ™ docelowÄ… oraz personÄ™ idealnego klienta. ZÅ‚ota zasada marketingu ...
Personal branding, czyli jak budować własną markę osobistą!
Czym jest marka osobista?
Marka. Określenie to kojarzyło się kiedyś tylko i wyłącznie ze znakami towarowymi. W obecnym świecie powszechnej digitalizacji oraz znacznego wzrostu istotności social media każdy z nas posiada swoją markę osobistą.
Istnieje wiele definicji personal brandingu. Marka to zdecydowanie coś więcej niż wizerunek i działania marketingowe. Marka to całokształt Ciebie. Jesteśmy własny...